Vanliga Frågor

LEVERANS

Om du behöver annullera din beställning måste du kontakta oss och vi kommer att göra allt för att hjälpa dig.Det är viktigt att du kontaktar oss så snart som möjligt. Vi behöver ditt ordernummer för att hitta din order och undersöker om leveransen går att stoppa eller ändra.

Du får en leveransbekräftelse av oss. Vi skickar alla leveranser med Postnord som lovar leverans i din brevlåda första vardagen efter vi har skickat ordern. Om det är ett skrymmande paket får du en avi och kan hämta paketet vid närmaste utlämningsställe.Om du vill veta var ditt paket befinner sig måste du kontakta oss.

Om något blivit fel ber vi dig kontakta oss snabbt, särskilt om du vill reklamera en vara. Vi hjälper dig direkt.

Vi jobbar snabbt och strävar efter att du ska få din beställning inom ett par tre dagar. Din order behandlas i regel samma dag som du lägger den och Postnord levererar på vardagar. Om ordern kan förväntas bli sen hör vi av oss till dig. Om det är kampanj eller säsong kan ibland leveranstiden bli någon dag längre än vanligt. Kontakta oss om du har frågor om var din leverans befinner sig. Du kan också följa din order här.

Maila oss på service@mobello.se eller via vårt mailformulär som finns här på mobello.se under fliken kontakt. Du kan också använda vår chat.

Som kund till Mobello har du 14 dagars ångerrätt enligt lagen om distansavtal och avtal utanför affärslokal.  Om du vill returnera en vara måste du skicka tillbaka den till oss i originalskick tillsammans med orderinformation. Vi betalar tillbaka erlagt belopp eller skickar en ny vara. Tänk på att du som kund är ansvarig för varan och frakten om den returneras.

Läs mer om ångerrätt i våra köpevillkor.

BETALNING

Betala med Klarna. Vi accepterar Maestro och Visa kort, samt faktura.

BYTE & RETUR

Efter du har tagit emot packetet du har 14 dagar på dig för att göra en retur eller byte. Läs mer här.

Hittade du inte svaret bland Vanliga frågor?